Greitieji kurjeriai ir lėtieji gavėjai

IMG_6123.JPGGrįžtu iš kelionės. Randu pašto dėžutėje lapelį – mat kaip, “Greitasis kurjeris“ buvo apsilankęs – laišką man motulė Sodra parašė. Ir aš pasiutau. Plaukai pasišiaušė, pulsas padažnėjo ir tikiu, kad adrenalino dozė buvo pakankama geram antausiui. Karingoji princesė Ksena manyje prabudo? Ne, tiesiog neseniai grįžau iš tokios šalies kur daug kas padaryta “su protu“. Ir kone viskas vaikšto greitai ir tiksliai. Išskyrus turistus.

Sodra žino, kad aš esu užsiregistravusi jos interneto  portale, bet vistiek ji  siunčia popierinius laiškus, kad bent žinočiau apie ką..Paštas – per brangu? Juk registruotus irgi nešioja. Jei neranda manęs namie, tada einu į paštą prie savo namų ir pasiimu.

O čia kas kita – “Greitasis kurjeris“. Sprendžiant iš nedrąsios rašysenos pranešime – spausdintos raidės su taškiukais virš didžiųjų i,- nešioja tuos laiškus pensininkai arba nedaug rašto darbų mokyklose darę  žmonės, kurie turi nuolaidų viešajam transportui. Ir neturi mobiliųjų telefonų, mat laiškininko telefonui skirtoje vietoje nieko neįrašyta. Dar įdomu, kada buvo apsilankęs tas pasiuntinys, bet nerandu jokio įrašo.

Jo toks darbas – jis apsilankė, nieko nerado, dabar mano eilė – aš būsiu greitasis kurjeris ir lėksiu per visą miestą pasiimti laiško, kurio nelaukiu ir nežinau apie ką jis.  Pasveikinimas, kad PATI pirmą kartą  sumokėjau PSD įmoką? Kad nedirbu jau tiek laiko? Kad jie man turi  pasiūlymų? O gal aš jiems skolinga????? Nes tik šiuo atveju suprasčiau, kad siunčia  per kurjerius, mat garantuotas įteikimas į rankas…Hi hi…

Paskambinu į laiškų atsiėmimo tarnybą. Puiku, mandagu, personalas išmokytas, matyt tokių kaip aš nemažai. “Mes galim persiųsti laišką kitu adresu, gal į darbą jums“. Žinoma, bedarbiams tai įžeidimas, bet nieko, ištversiu :). Ką gi, padiktuoju adresą, kur darbo dienomis yra budinčių žmonių, kurie bet kada, ačiū jiems, paims tą laišką. Nes atsiųs per tris darbo dienas.

O dabar, kurmiai, paskaičiuokim.
Sodra moka už popierių,  laišką, siuntimą, GK moka kurjeriams, jie važiuoja visuomeniniu transportu ir už jį moka, GK spausdina pranešimų lapelius, o aš vėl visuomeniniu tarnsportu vaziuoju ten ir atgal arba GK dar kartą siunčia laiškininką kitu adresu. Po savaitės aš laišką turėsiu. Svarbiausia, kad savaitę visi užimti, bruzda, verda, kunkuliuoja – kelia ekonomiką, bet Sodra, elektroniniu būdu išsiuntusi laišką, nebūtų jos niekaip sužlugdžiusi.

Turbūt esu totali tinginė – man norisi, kad viskas butų padaryta apgalvojus, o ne vaikant kelis žmones įvairiais maršrutais. Suprantu, jei paskutinėje stotelėje prizas, o jei ne?

Įtariu, kad efektyvumo ir prakaito tema dar yra ką parašyti. Kitą kartą.

 

 

6 mintys apie “Greitieji kurjeriai ir lėtieji gavėjai

  1. Jo, beprasmybės pas mus nors vežimu vešk. Ir ypač tą pastebi grįžus iš kažkur ir palyginus tas pačias situacijas vienur ar kitur. Įdomu ką ten ta sodra tokio ypatingo siunčia, nes jei įmokų per mažai sumokėta, tai informuoja greičiau: el.paštu arba net paskambina :)

    Patinka

    1. Man ta beprasmybė taip bado akis, kad negaliu ramiai žiūrėti. Atrodo, kad negaliu nieko pakeisti.Bet galiu. Kalbėdama ir dalindamasi. Nes suku galvą apie kelis visuomeninius projektus, kuriuos norėsiu padaryti, jei surasiu sau veiklos partnerių. Tik kantrybės:)

      Patinka

      1. Aišku, kad galima ir reikia keisti. Aš visą laiką sau pavyzdžiu statau nelaimių kelyje prevenciją, pradėtą vykdytį keletą metų atgal, nes kažkaip labai akivaizdžiai tai pastebėjau. Tuo metu važinėjau į mokslus iš Klaipėdos į Vilnių. Ir autostradoje buvo iškabinti žuvusių kelyje skaičiai. Vienais metais buvo per 160 žuvusių, kitais jau turbūt penkis kartus mažiau. Užteko tik socialinės reklamos ir kalbėjimo apie tai. Nes vien tik baudų didinimas neveikė. Aišku gaila tik kad tai įvyko po daugelio itin skaudžių avarijų. Tai manau taip pat būtų galima kovoti ir su biurokratija, šiukšlinimu, žmonių netolerancija ir pan.

        Patinka

  2. Šioj istorijoj gerai bent tiek, kad kurjeriams su tokiais siuntinėjimais paštu darbo daugėja. :) O šiaip tikrai keista, kodėl el.paštu negalėjo parašyti laiško.

    Patinka

  3. Manau, jog siuntos pristatymo laikas priklauso nuo pačios įmonės ir jos požiūrio į klientus, jeigu nesusitvarko, tuomet ir nesinaudokite ja.;)

    Patinka

O ką jūs galvojat?

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.